"C_f-o-E3IhVUc": { "on": "visible", "vars": { "event_name": "conversion", "send_to": ["AW-672552770/scysCLmpuLsBEMKu2cAC"] } }

(30) 880 1027

1013.Budapest, Váralja utca 7.

Keresés

A HIDEG NEM KIFOGÁS - 3 tipp a téli alakformáláshoz

Szervezetünknek a hideg időszakban is szüksége van a mozgásra, ráadásul ha az ünnepek alatt nem szeretnél plusz kilókat felszedni, találnod kell valamilyen lehetőséget.

Szervezetünknek télen is szüksége van a testmozgásra.

Rossz idő - nem kifogás többé

A hideg időjárás beköszöntével kevesebb ember vállalja a futást vagy a kerékpározást, így a legtöbben inkább a szoba melegét választják. A rendszeres testmozgás azonban különösen szükséges fittségünk és alakunk fenntartása érdekében, nem is beszélve testünk betegségekkel szembeni ellenállóbbá tételéről! A hőmérséklet enyhülésével nem csoda, hogy a meleg kunyhó a lakásban sokkal vonzóbb, mint a már hűvös és ködös parkok, ahol általában futunk. Fontos azonban fenntartani a nyári aktív periódus lendületét, mivel a több hónapos kihagyott időszak rosszabb jólétet és többlet súlyt eredményezhet!


Megértjük, ha nem lelkesedsz a szabadtéri sportok iránt, de néhány apró motivációs eszközzel könnyedén visszanyerheted nyári lendületed!


Az infrakerékpárok segítségével hideg időben is fitt és formás maradhatsz.



1. Gondolkodj kreatívan!

A szokásos alapvető technikák mellett, mint például a melegebb ruhák vagy a kiadós bemelegítés, néhány motivációs eszköz is segíthet, hogy mozgásban maradj. Jó ötlet például a sportot napi vagy legalább heti rutinként kezelni. Egy másik lehetőség az, hogy a nappalit edzőteremmé alakítod át és kedvenc gyakorlataidat a négy fal között végzed el. Így sorozatnézés közben is sportolhatsz. Úgy is most kezdődnek az új sorozatok, amik órákra a képernyő elé szegeznek majd. A futógépen futni TV-nézés közben a legmenőbb dolog, de nem rossz az ugrókötelezés, súlyzózás, szökdelés sem. A reklámok alatt pedig jöhetnek a felülések és a fekvőtámaszok. Ezekben az esetben fontos, hogy a mozgást beilleszd a napirendbe, különben idővel csökken majd a lelkesedés.




2. Találj motivációt!

Mindenkit más motivál hatékonyan, így nincs általános recept. Ami biztos: első lépésként érdemes tisztában lenni a saját céljaiddal. Ez azonban nem lesz elég, meg kell találnia azokat a hajtóerőket, amelyek motiválttá tesznek. A kihívás jó kezdet. További motivációt jelenthet még egy újonnan megszerzett, stílusos sportfelszerelés, vagy bármilyen újdonság, ami lendületbe hoz Téged, mint például az InfraShape Horizontál alakformáló gépei. A vadonatúj edzőkészlettel, vagy a kedvenc inspiráló zenéiddel máris sokkal élvezetesebbé válik a mozgás! Az ilyen alkalmak változatosabbá teszik az edzésprogramod, és elkerülheted az őszi levertséget is.



3. Elkötelezettség, kényelem és következetesség!

Ez a három dolog, amire szükséged lesz az új életed sikeres felépítéséhez. Elkötelezettség, hogy ragaszkodj az edzéstervhez, diétához és az új programok által kitöltött időhöz. Kényelem, hogy olyan sportot válassz, amit nem fogsz csak azért abbahagyni, mert messze van. ez pedig tényleg akkora kényelmetlenség, amit nem tudsz majd elviselni. A következetesség pedig azért kell, hogy minden nap végrehajtsd azt, amit elterveztél. Jó hírünk van, az InfraShape Hoizontál edzésmódja mindezekben segíthet.




Ne legyen kifogás a rossz idő sem! Ilyen időben jó igazán edzeni! Várunk Téged!

23 megtekintés

InfraShape Alakformáló Szalon

Az infrashape alakformálás a fogyás új dimenzióját nyitja meg hiszen méregtelenít is egyben. Az infrashape infrakerékpárok elősegítik a bőr feszességét és hozzájárulnak az egészséges életmódhoz.

Nyitvatartás:

Kapcsolat:

Budapest, Váralja utca 7.

icon_mail.png

(30) 880 1027

icon_phone.png

2019 | Minden jog fenntartva.

Website by:

logo3.png
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest
  • Tumblr Social Icon
  • Instagram